מכירה / השכרה גידור אתרים

גדר זמנית

גדר זמנית מכירה והשכרה במחיר משתלם 

גידור והצבת ומחסומים מהווה את האמצעי הראשון במעלה לשליטה על תנועת בני אדם וכלי רכב – להכוונה ולמניעת כניסתם לשטחים ספציפיים. מפיקי אירועים, לדוגמה, מבינים כי לתחימת המתחם בו נערך האירוע יש חשיבות רבה. כמו כן, אם עד לפני מספר שנים רמת המודעות לסביבה הייתה נמוכה וקבלנים מעטים היו משקיעים בסביבת אתר הבניה – כיום התפיסה השתנתה לחלוטין. במאה ה-21, למרחב הציבורי יש חשיבות רבה יותר מאשר בעבר, וגדרות ומחסומים נחשבים כסטנדרט הנדרש על פי חוק במתחמים מסוימים.

משום שלא כל מתחם זקוק לגדרות קבועים – ולמעשה ברוב המקרים הגדרות נועדו להיות מוצבות רק לפרק זמן קצוב, אחד האמצעים הנפוצים ליצירת סדר וארגון מסביב למתחם הוא שימוש בגדרות זמניות שישמשו לתיחום זמני.

על מה כדאי להציב דגש?

בחירת גדרות זמניות וניידות הן נושא חשוב ורציני ומשפיעות על הצלחת הפרויקט או האירוע שלך. לכן, כאשר ברצונך לבחור בספק פתרונות גידור מקצועי, יש כמה דברים שמומלץ להביא בחשבון – 

  1. ניסיון – הדבר הראשון מדבר על הניסיון, מומלץ לבדוק מול הספק שהוא בעל ניסיון בתחום, כך תוכל לדעת ביכולתי לערוך התאמה מרבית בין פתרון הגידור לבין צרכיך הספציפיים. 
  2. מחיר – העניין השני שמומלץ לבדוק הוא המחיר. עסקים רבים מציגים את עצמם כבעלי מחירים נוחים – אך כבר מבדיקה ראשונית עולה שמחירם מופרז ביחס לאיכות ולשירות שהם מספקים. לא תמיד ההצעות הזולות הן גם המשתלמות ביותר.
  3. מלאי – דבר נוסף שמומלץ לבדוק מול הספק הוא כמות המלאי שברשותו. אם הגדרות אינן במלאי, הדבר עשוי לעכב באופן משמעותי את הפרויקט או אף להוביל לביטול האירוע – לכן מומלץ לבדוק את זמינות המלאי כבר בעת ההתקשרות הראשונית.

קבוצת אביב – הבית של הגדרות 

כשמדובר על גדר זמנית מכירה והשכרה – קבוצת אביב היא הכתובת שלך. נציגינו ממתינים לפנייתך כעת על מנת לספק לך גדרות זמניות וניידות באיכות גבוהה במיוחד, עם מלאי גדול זמין ועל בסיס ניסיון רב בענף הגידור.