מכירה / השכרה גידור אתרים

מעקה קצה

מעקה קצה לאתרי בניה

כיצד נלחמים בעלייה בהרוגים כתוצאה מתאונות באתרי בנייה? ולמי כדאי לפנות לטובת התקנת מעקה קצה באתר הבנייה שלך?

בעשור האחרון, עלה מספר ההרוגים באתרי בניה באופן משמעותי במיוחד. אחת הסיבות העיקריות שגורמות למצבי סיכון ופגיעה באתרי הבניה הוא אי הקפדה על נהלי הבטיחות. החל בחבישת קסדה וכלה במעקה קצה – ישנם אתרי בניה רבים במדינתנו שלא אוכפים מספיק את נושא הבטיחות – ובכך מסכנים את עובדי האתר ואת המצויים בקרבתו.

מעקה קצה לאתרי בניה בטיחותי ואיכותי

אחד האמצעים החשובים בבטיחות אתר הבניה הוא מעקות קצה שימנעו מצב של החלקה ונפילה מגובה – ורבים ממנהלי העבודה באתרי בנייה שונים מציפים את הנושא בפני הקבלנים, בניסיון להילחם בתאונות העבודה ולהקטין את מספר הנפגעים כתוצאה מהן.

מעקה קצה הוא לא עסק לחובבנים

לעתים, עוד נראים במחוזותינו מעקות קצה שאולתרו על ידי צוות העובדים באתר, באופן שמזכיר את המתרחש במדינות עולם שלישי מסוימות. מיותר לצין שמעקה קצה שאינו עומד בסטנדרטים הבטיחותיים מסכן את העובדים שלך – ועלול להתבטא במקרה אסון ובסגירת אתר הבנייה.

כשמדובר בבטיחות אתר הבניה שלך – קבוצת אביב!

קבוצת אביב מתמחה בענף הגידור והבנייה ובמתן פתרונות גידור מתקדמים ואיכותיים, כגון מחסום הגנת קצה לבניין וגידור עבודות בניה. אנו בקבוצת אביב מעסיקים כיום 25 עובדים מקצוענים ומנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. לחברה מגוון רחב של מחסומים ומעקות בטיחות חדשניים ומתקדמים שידאגו להפוך את אתר הבניה שלך להרבה יותר בטיחותי. כל המוצרים של החברה מיוצרים באיכות גבוהה. נשמח להעמיד לרשותך את הפתרון הנכון מתוך מלאי גדול וזמין, הכולל מגוון אמצעי גידור ומחסומים למתחמי בנייה מתוצרתנו – תוך הקפדה על איכות, אמינות והתאמה אישית לדרישותיך.

לפרטים נוספים, נציגינו לשירותך בטלפון או בטופס 'צור קשר' שבאתר.